Henry Ng napisał: Nie wiem, co się stało z twoją sprawą. Być może stracili podpisaną przez ciebie umowę. Korzystam z ich telewizora. Kiedy potrzebuję wsparcia technicznego, mogą przyjść następnego dnia. Podpisałem z włóknem SH 1 gb około marca tego roku. I przez trzy miesiące nic się nie działo. Około czerwca poszedłem je zobaczyć ponownie, aby anulować wstępny plan i ponownie podpisać kolejny pakiet, ponieważ ten z czerwca jest lepszy. Kazano czekać, aż personel zadzwoni do mnie ponownie. Czekałem do dziś. Nic się nie powtórzyło. . Zrezygnuj z nich. Nie korzystałem nawet z nich, nie ma już żadnej usługi. Nie wyobrażam sobie, że jeśli potrzebuję pomocy w ich trakcie, nie wątpię też w żadną usługę.
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by majormaxillary - 09 Mar 2020, 06:18 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by arcticwolf248 - 09 Mar 2020, 06:21 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sparkle.kimbrough - 09 Mar 2020, 06:25 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by siminko - 09 Mar 2020, 06:29 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by angelsdarklight - 09 Mar 2020, 06:32 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by enyomk109 - 09 Mar 2020, 06:36 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sexxymexxyluis - 09 Mar 2020, 06:39 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sachin.chhabra29 - 09 Mar 2020, 06:43 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)