(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#5

Henry Ng napisał: Nie wiem, co się stało z twoją sprawą. Być może stracili podpisaną przez ciebie umowę. Korzystam z ich telewizora. Kiedy potrzebuję wsparcia technicznego, mogą przyjść następnego dnia. Podpisałem z włóknem SH 1 gb około marca tego roku. I przez trzy miesiące nic się nie działo. Około czerwca poszedłem je zobaczyć ponownie, aby anulować wstępny plan i ponownie podpisać kolejny pakiet, ponieważ ten z czerwca jest lepszy. Kazano czekać, aż personel zadzwoni do mnie ponownie. Czekałem do dziś. Nic się nie powtórzyło. . Zrezygnuj z nich. Nie korzystałem nawet z nich, nie ma już żadnej usługi. Nie wyobrażam sobie, że jeśli potrzebuję pomocy w ich trakcie, nie wątpię też w żadną usługę.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)