millie napisała: Moje doświadczenie ze Starhub polega na tym, że wolą przerzucić winę, niż chcą ci pomóc. W ten sposób zostałem wprowadzony w błąd przy podpisywaniu kontraktu, a potem codziennie czekałem, aż wreszcie wyciągną go na miesiąc. dni do tygodni, tygodnie do miesięcy. A w twoim przypadku to pół roku, zgłoś się do IDA i zażądaj zwrotu pieniędzy Czy uważasz, że pisanie do IDA pomoże? Myślę, że twój e-mail może skończyć z młodszym personelem, który nie ma zbyt wiele siły, aby podjąć wiele działań.
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by majormaxillary - 09 Mar 2020, 06:18 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by arcticwolf248 - 09 Mar 2020, 06:21 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sparkle.kimbrough - 09 Mar 2020, 06:25 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by siminko - 09 Mar 2020, 06:29 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by angelsdarklight - 09 Mar 2020, 06:32 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by enyomk109 - 09 Mar 2020, 06:36 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sexxymexxyluis - 09 Mar 2020, 06:39 PM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by sachin.chhabra29 - 09 Mar 2020, 06:43 PM
Users browsing this thread: 3 Guest(s)