(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#3

millie napisała: Moje doświadczenie ze Starhub polega na tym, że wolą przerzucić winę, niż chcą ci pomóc. W ten sposób zostałem wprowadzony w błąd przy podpisywaniu kontraktu, a potem codziennie czekałem, aż wreszcie wyciągną go na miesiąc. dni do tygodni, tygodnie do miesięcy. A w twoim przypadku to pół roku, zgłoś się do IDA i zażądaj zwrotu pieniędzy Ponieważ teraz wiedziałem, że ich usługa jest do bani, potwierdziłem, że nie zapisuję się do tego usługodawcy, SH. Podczas wstępnej prezentacji sprzedaży w kasie personel obsługi powiedział mi nawet, że mogę zrezygnować z mojego światłowodu Singtel, odkąd zarejestrowałem się w SH. Na szczęście nie uzdrowiłem jej rady, jeśli nie, pozostanę bez połączenia internetowego przez 6 miesięcy! Przed Świętem Narodowym jeden personel z zespołu światłowodów SH zadzwonił do mnie, aby poinformować swojego technika, że przyjdzie dzień po Święcie Narodowym, aby mnie naprawić. Czekałem jednak cały dzień, w moim domu nie pojawiła się ani jedna dusza. Dla tych, którzy planują zarejestrować się w SH, pomyśl jeszcze raz. Co do mnie, nie, dziękuję, SH. Na razie pozostanę przy obecnym włóknie Singtel.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)