Henry Ng napisał: Nie wiem, co się stało z twoją sprawą. Być może stracili podpisaną przez ciebie umowę. Korzystam z ich telewizora. Kiedy potrzebuję wsparcia technicznego, mogą przyjść następnego dnia. Podpisałem z włóknem SH 1 gb około marca tego roku. I przez trzy miesiące nic się nie działo. Około czerwca poszedłem je zobaczyć ponownie, aby anulować wstępny plan i ponownie podpisać kolejny pakiet, ponieważ ten z czerwca jest lepszy. Kazano czekać, aż personel zadzwoni do mnie ponownie. Czekałem do dziś. Nic się nie powtórzyło. . Zrezygnuj z nich. Nie korzystałem nawet z nich, nie ma już żadnej usługi. Nie wyobrażam sobie, że jeśli potrzebuję pomocy w ich trakcie, nie wątpię też w żadną usługę.
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by one.true.nicoya - 17 Mar 2020, 12:24 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by jmcadam14 - 17 Mar 2020, 12:27 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by chaynesuga - 17 Mar 2020, 12:30 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by viravasova - 17 Mar 2020, 12:33 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by samojm - 17 Mar 2020, 12:36 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by rinjanijelek - 17 Mar 2020, 12:39 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by twentyeightdollars - 17 Mar 2020, 12:42 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by klmandra965 - 17 Mar 2020, 12:45 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)