(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#6

OPEL184 napisał: Podpisałem z włóknem SH 1 gb około marca tego roku. I przez trzy miesiące nic się nie działo. Około czerwca poszedłem je zobaczyć ponownie, aby anulować wstępny plan i ponownie podpisać kolejny pakiet, ponieważ ten z czerwca jest lepszy. Kazano czekać, aż personel zadzwoni do mnie ponownie. Czekałem do dziś. Nic się nie powtórzyło. . Zrezygnuj z nich. Nie korzystałem nawet z nich, nie ma już żadnej usługi. Nie wyobrażam sobie, że jeśli potrzebuję pomocy w ich trakcie, nie wątpię też w żadną usługę. To jest złe. Aby się podzielić, nigdy nie akceptuję otwartej daty, takiej jak czekanie na połączenie. Musi być bardzo poważny. Zawsze proszę ISP o potwierdzenie daty i godziny instalacji i zapisanie go w formie papierowej przed zarejestrowaniem. Mówię też GUS, że nie będę z wyjątkiem żadnego programu, niezależnie od tego, co się wydarzyło, a nagła zmiana daty nie będzie w ogóle wykluczona. Zwracam się również do GUS o zapisanie tego, co powiedziałem w ich systemie, w celach rejestrowych. W ten sposób żadna osa nie odważy się ze mną wygłupić.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)