millie napisała: Moje doświadczenie ze Starhub polega na tym, że wolą przerzucić winę, niż chcą ci pomóc. W ten sposób zostałem wprowadzony w błąd przy podpisywaniu kontraktu, a potem codziennie czekałem, aż wreszcie wyciągną go na miesiąc. dni do tygodni, tygodnie do miesięcy. A w twoim przypadku to pół roku, zgłoś się do IDA i zażądaj zwrotu pieniędzy Czy uważasz, że pisanie do IDA pomoże? Myślę, że twój e-mail może skończyć z młodszym personelem, który nie ma zbyt wiele siły, aby podjąć wiele działań.
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by one.true.nicoya - 17 Mar 2020, 12:24 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by jmcadam14 - 17 Mar 2020, 12:27 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by chaynesuga - 17 Mar 2020, 12:30 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by viravasova - 17 Mar 2020, 12:33 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by samojm - 17 Mar 2020, 12:36 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by rinjanijelek - 17 Mar 2020, 12:39 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by twentyeightdollars - 17 Mar 2020, 12:42 AM
RE: (Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :( - by klmandra965 - 17 Mar 2020, 12:45 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)