(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#7

millie napisała: Moje doświadczenie ze Starhub polega na tym, że wolą przerzucić winę, niż chcą ci pomóc. W ten sposób zostałem wprowadzony w błąd przy podpisywaniu kontraktu, a potem codziennie czekałem, aż wreszcie wyciągną go na miesiąc. dni do tygodni, tygodnie do miesięcy. A w twoim przypadku to pół roku, zgłoś się do IDA i zażądaj zwrotu pieniędzy Czy uważasz, że pisanie do IDA pomoże? Myślę, że twój e-mail może skończyć z młodszym personelem, który nie ma zbyt wiele siły, aby podjąć wiele działań.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)