(Rejestracja w Starhub Homehub) I przez ostatni miesiąc nie działa :(
#8

millie napisała: Ich GUS miał się ze mną dzisiaj skontaktować. I tak to robią: 1) Zadzwoniłem na mój numer, zadzwoniłem raz na telefon, a potem odłożyłem słuchawkę. 2) Użyli tej metody, aby dać mi kilka nieodebranych połączeń. 3) Następnie wysłali SMS-a z informacją, że próbowali się ze mną skontaktować. Cały czas byłem przy telefonie i za każdym razem dzwonek trwał krócej niż 1 sekundę. Każdego dnia wypróbowują nowe kreatywne sposoby, aby to wyciągnąć. Henry Ng napisał: Czy uważasz, że pisanie do IDA pomoże? Myślę, że twój e-mail może skończyć z młodszym personelem, który nie ma zbyt wiele siły, aby podjąć wiele działań. @millie, ponieważ pisanie do IDA nie jest skuteczne, powinieneś zamiast tego napisać na Straits Times Forum i zacytować powyższe stwierdzenia dotyczące władzy. Jestem pewien, że Starhub skontaktuje się z Tobą po tym. Po ujawnieniu swoich brudnych sztuczek na otwartej przestrzeni, mogą nie odważyć się spróbować ponownie następnym razem.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)