Informacje ogólne: podpisałem umowę na światłowód szerokopasmowy w dniu 8 września 2018 r. O godzinie 1923 i zapłaciłem depozyt w wysokości 100 USD na COMEX 2018 Poinformowałem pracowników, że zadzwonię, aby zainstalować łącze szerokopasmowe i rozpocząć usługę, gdy mój dom będzie gotowy pod koniec roku. Postanowiłem zadzwonić 30 grudnia 2018 r., Aby umówić się na spotkanie w sprawie instalacji, i facet z infolinii powiedział mi, że mój plan został anulowany, ponieważ próbowali zadzwonić do mnie RAZ, a ja nie odebrałem. Z własnej woli anulowali mój plan bez poinformowania mnie, obciążyli mnie opłatą za anulowanie w wysokości 45 SGD, a 12 listopada 2018 r. Zwrócili pozostałą część wpłaty w wysokości 100 SGD na moją kartę. Nie autoryzowałem anulowania i mam plany, aby to zainstalować. Dlaczego musiałem ponieść opłatę za anulowanie, skoro nawet nie wyraziłem zgody na anulowanie planu? Nigdzie w dokumencie nie jest powiedziane, że muszę zainstalować plan w określonym czasie.
MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody!
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by gordon.hall6 - 18 Mar 2020, 09:03 AM
RE: MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by hdiiulio21 - 18 Mar 2020, 09:06 AM
RE: MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by jmcadam14 - 18 Mar 2020, 09:09 AM
RE: MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by adel.a.amin - 18 Mar 2020, 09:12 AM
RE: MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by gordon.hall6 - 18 Mar 2020, 09:15 AM
RE: MyRepublic anulowało mój plan BEZ mojej zgody! - by farmertx - 18 Mar 2020, 09:17 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)