Ponad 7 dniowy sklep powie ci, żebyś latał latawcem. Komputer typu „zrób to sam” oznacza, że musisz samodzielnie rozwiązywać problemy, diagnozować, przekazywać dotkniętą część dystrybutorowi, a wraz z paragonem kontynuować proces RMA. Jeśli nie wiesz, jak rozwiązywać problemy i diagnozować, przyprowadź na Nigel @ # 02-32 za rozsądną opłatą.
[Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
[Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie? - by carrie.lutz - 23 May 2020, 04:41 PM
RE: [Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie? - by bassrocker4 - 23 May 2020, 04:44 PM
RE: [Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie? - by silvia.capuzzo - 23 May 2020, 04:47 PM
RE: [Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie? - by ars.repetita - 23 May 2020, 04:50 PM
RE: [Pomoc!] Czy po prostu przywrócę cały komputer do sklepu, jeśli tak się stanie? - by icedragon136 - 23 May 2020, 04:53 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)