Pytanie o zakup / wymianę części z „dobrego” sklepu SLS
#2

O ile faktura nie przewiduje okresu anulowania / zwrotu kosztów (którego nigdy nie widziałem w SLS), nie masz prawa do zwrotu, chyba że towary są wadliwe (co nie ma miejsca). Najprościej jest anulować oryginalną fakturę / umowę i wystawić nową fakturę. Pod względem księgowym można to zrobić, jeśli sklep jest skłonny to zrobić, ale nie jest to coś, na co możesz nalegać. Jeśli sklep nie chce cię przyjąć, wtedy masz do wyboru (1) życie z tym, co kupiłeś, lub (2) zabranie zbudowanego komputera i sprzedanie go lub (3) poproszenie o części BNIB, zatrzymanie tego, co chcesz i sprzedaż tych, których chcesz nie rób tego, a następnie samodzielnie zbuduj komputer z części, które chcesz. Albo (2) i (3) będzie cię kosztować $, rozważ to czesne za nauczoną lekcję.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)