Cześć chłopaki Jestem przeżywa pewne problemy z moim włókna szerokopasmowych istnieje kilka stron internetowych, które nie mogę dostęp zarówno z mojego komputera na bezpośrednie podłączenie i mój iPad / telefon za pośrednictwem sieci bezprzewodowej jednej strony jest rzeczywiście renotalk Próbowałem, dodając https : // naprzeciw i ładuje do połowy zrobiono resetowanie modemu , wyłączyć 10s wait rzeczą, która Starhub wsparcia technicznego zawsze doradzić z jakiegoś powodu powiedzieli, że to kwestia komputerowy, który mnie i iPad komórkowe problem prawdopodobnie denerwuje się do słabego połączenia wifi nie ma problemów , jeśli mogę użyć moich danych mobilnych do surfowania w moim telefonie Są tu jakieś Bros , którzy doświadczyli tego samego i udało się go rozwiązać ?
Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by viravasova - 04 Dec 2016, 11:00 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by fashionistarehab - 04 Dec 2016, 11:01 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by majormaxillary - 04 Dec 2016, 11:02 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by julieanne - 04 Dec 2016, 11:03 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by iloveshopping12345 - 04 Dec 2016, 11:03 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by brian.altoft - 04 Dec 2016, 11:04 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by raphael.gagliano - 04 Dec 2016, 11:05 AM
RE: Kwestie szerokopasmowych włókien Starhub - by mikegrudowski - 04 Dec 2016, 11:06 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)