usługi szerokopasmowe StarHubfibre bani
#3

Podczas instalacji Wzywam 1633 , aby sprawdzić , dlaczego po instalacji w sieci nie może pracować, Call Center pani powiedziała mi, że to jest ich normalna procedura i normalne bahaivour Kontrola Dzisiejszy wieczór i znaleźć jeszcze żadnego połączenia z Internetem. Zadzwoń 1633 znów kazali mi sprzedaży / usług / który nigdy nie robić nic i samą sytuację , poproś, kiedy mogą go rozwiązać , a odpowiedź brzmi , że nie wiem , i nie może zrobić themmselves niczego i po prostu czekać. Każdy wie dowolną liczbę , że mogę zadzwonić, aby StarHub coś zrobić, aby rozwiązać swój problem?
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)