Szukam porady dotyczące bezprzewodowego klienta 3G
#1

Cześć chłopaki,   Niedawno kupiłem LINK TP 3G Mobile Broadband klucza . Po zakończeniu instalacji oprogramowania , oprogramowanie, którego wymaga ode mnie , aby wprowadzić administracyjnych poświadczeń za każdym razem chcę , aby uruchomić oprogramowanie.   czy jest tak , aby usunąć tę opcję ? Używam na laptopa biurowego i moja firma nie dadzą mi żadnych praw administratora tylko dla tej .
Reply


Messages In This Thread
Szukam porady dotyczące bezprzewodowego klienta 3G - by kkd2k5 - 04 Dec 2016, 08:25 PM
RE: Szukam porady dotyczące bezprzewodowego klienta 3G - by ddmack.mcclam281 - 04 Dec 2016, 08:26 PM
RE: Szukam porady dotyczące bezprzewodowego klienta 3G - by chaynesuga - 04 Dec 2016, 08:27 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)