Używam planu Maxonle Ekspress ( Motorola SBV 5121 modem kablowy + DLINK 615 routera bezprzewodowego). I często napotykają czekając długo , aby dostać się na stronę internetową , czasem tak długo , że po prostu zrestartować modem i router. Na czym polega problem i jak to rozwiązać ? wsparcie techniczne Starhub zawsze mi powiedzieć odłączyć router i próbę z modemem bezpośrednio , jeżeli żaden problem to jest mój problem routera . Czy to naprawdę mój problem routera ? Nawiasem mówiąc , używam Speedtest.net przetestować , to pokazuje prędkość pobierania około 12 do 17 Mbps , prędkość wysyłania około 1,1 Mbps , Ping czas około 20ms . Myślę, że to powinno być zdrowe. Ale problemem jest to , jak długo może to ostatnie .
Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by ste1505 - 05 Dec 2016, 11:32 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by samojm - 05 Dec 2016, 11:33 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by mikesteven67 - 05 Dec 2016, 11:33 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by fstockert - 05 Dec 2016, 11:34 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by viravasova - 05 Dec 2016, 11:35 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by vupynulaw - 05 Dec 2016, 11:35 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by matthew.p.marotta - 05 Dec 2016, 11:36 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by firepixiespirit - 05 Dec 2016, 11:37 AM
RE: Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy - by brian.altoft - 05 Dec 2016, 11:37 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)