Częste odłączenie od sieci pomocy
#13

Witamy. Po rozwiązywania problemów z Starhub helpdesk przez 6 tygodni. Starhub Odpowiedziano " Udało nam się udowodnić, że gdy modem jest resetowany było powodu do aplikacji w komputerze / laptopie, trzeba odwołać się do sprzedawcy PC / specjalista w celu potwierdzenia , na których stosowanie może być przyczyną tego restartu . Brak raportu byłaby potrzebna aby złożyć przeciwko Motorola lub Starhub jak ustalono w urządzenia lub sieci bez winy ". Dodano: Stąd ssanie kciuka teraz własne
Reply


Messages In This Thread
Częste odłączenie od sieci pomocy - by buford39 - 07 Dec 2016, 05:33 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by qazster2005 - 07 Dec 2016, 05:33 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by gms1067 - 07 Dec 2016, 05:34 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by gms1067 - 07 Dec 2016, 05:35 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by benitacandradewi - 07 Dec 2016, 05:36 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by zukodamian - 07 Dec 2016, 05:36 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by auyh.89 - 07 Dec 2016, 05:37 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by xodnum - 07 Dec 2016, 05:38 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by cfestus8 - 07 Dec 2016, 05:39 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by thompson.norm - 07 Dec 2016, 05:40 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by acarmelo001 - 07 Dec 2016, 05:40 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by faseelapt - 07 Dec 2016, 05:41 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by mxrocket1942 - 07 Dec 2016, 05:42 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by clintonch - 07 Dec 2016, 05:43 PM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by troypendleton - 07 Dec 2016, 05:44 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)