Cześć, Przez ostatnie 1 ~ 2 tygodnie , mój dom szerokopasmowego zasilany Starhub MaxOnline Cable został ukarany problem intermittence . Dla każdego pół godziny do 45 minut , połączenie spadnie około 15 sekund przed jego ponownym połączeniu się . Zadzwoniłem wsparcia technicznego Starhub ale to zupełnie nie pomagał . Pytali mnie ominąć router łączący mój zeszyt bezpośrednio do modemu. Idź do głównego punktu kablowej i spróbuj ... itd . Wszystkie te zostały wykonane, ale nadal mam ten sam problem. Czy ktoś w obliczu tego problemu przed i jak się go rozwiązać w końcu ? Mam tu na myśli bardzo poważnie swtich do światłowodowe . Moim głównym korzystanie z Internetu jest Internet , gier i przeglądania . Czy światłowód działa dobrze z tych aplikacji (zwłaszcza w telewizji internetowej za pośrednictwem tych dekodera Sim Lim ). Dzięki!
Starhub MaxOnline Intermittence Issue
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by maxbounty01 - 08 Dec 2016, 02:07 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by beliver12 - 08 Dec 2016, 02:08 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by rishal.me - 08 Dec 2016, 02:09 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by acarmelo001 - 08 Dec 2016, 02:10 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by contactcrocker - 08 Dec 2016, 02:10 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by mehreen7677 - 08 Dec 2016, 02:11 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by iangel42 - 08 Dec 2016, 02:12 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by emrebahcivan87 - 08 Dec 2016, 02:13 AM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by rj_2414 - 08 Dec 2016, 02:15 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)