Starhub Maxonline Termination
#2

nsguru napisał: Moja StarHub kontraktu maxonline kończy się w listopadzie. Ile dni w zaawansowanych powinienem skontaktować się z nimi za zakończenie i jak długo zakończenie odbędzie ? Wreszcie, jak mogę potwierdzić , że wypowiedzenie jest skuteczne. Dziękuję Ci. Jeśli chcesz w określonym dniu , możesz to zrobić przy max 7 -dniowym wyprzedzeniem. Inny po prostu zadzwonić i oni rozwiązać natychmiast. Jest to z mojego doświadczenia . Skąd mam wiedzieć? Mam kilka usług. Moje konto szerokopasmowego został natychmiast usunięty z mojego HUB ID . Jeśli masz inne usługi z SH , zanim zakończy swoje konto szerokopasmowego lepiej przenieść punkty do innych kont .
Reply


Messages In This Thread
Starhub Maxonline Termination - by jdplay - 29 Nov 2016, 03:30 PM
RE: Starhub Maxonline Termination - by stacey.a.lee - 29 Nov 2016, 03:32 PM
RE: Starhub Maxonline Termination - by boy.lover37 - 29 Nov 2016, 03:33 PM
RE: Starhub Maxonline Termination - by mikesteven67 - 29 Nov 2016, 03:34 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)