Częste odłączenie od sieci pomocy
#13

Witamy. Po rozwiązywania problemów z Starhub helpdesk przez 6 tygodni. Starhub Odpowiedziano " Udało nam się udowodnić, że gdy modem jest resetowany było powodu do aplikacji w komputerze / laptopie, trzeba odwołać się do sprzedawcy PC / specjalista w celu potwierdzenia , na których stosowanie może być przyczyną tego restartu . Brak raportu byłaby potrzebna aby złożyć przeciwko Motorola lub Starhub jak ustalono w urządzenia lub sieci bez winy ". Dodano: Stąd ssanie kciuka teraz własne
Reply


Messages In This Thread
Częste odłączenie od sieci pomocy - by acarmelo001 - 09 Dec 2016, 01:37 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by hdiiulio21 - 09 Dec 2016, 01:37 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by suncica.irida - 09 Dec 2016, 01:38 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by ghita.bernichi - 09 Dec 2016, 01:39 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by firepixiespirit - 09 Dec 2016, 01:40 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by holzworth - 09 Dec 2016, 01:40 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by peter.ely - 09 Dec 2016, 01:41 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by gadget.truc - 09 Dec 2016, 01:42 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by silvia.capuzzo - 09 Dec 2016, 01:43 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by elizabethblindauer - 09 Dec 2016, 01:44 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by priyapatils84 - 09 Dec 2016, 01:44 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by esjaji - 09 Dec 2016, 01:45 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by elnik73.2 - 09 Dec 2016, 01:46 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by williambswygart - 09 Dec 2016, 01:47 AM
RE: Częste odłączenie od sieci pomocy - by knotlikeyou - 09 Dec 2016, 01:48 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)