Starhub MaxOnline Intermittence Issue
#1

Cześć,   Przez ostatnie 1 ~ 2 tygodnie , mój dom szerokopasmowego zasilany Starhub MaxOnline Cable został ukarany problem intermittence . Dla każdego pół godziny do 45 minut , połączenie spadnie około 15 sekund przed jego ponownym połączeniu się .   Zadzwoniłem wsparcia technicznego Starhub ale to zupełnie nie pomagał . Pytali mnie ominąć router łączący mój zeszyt bezpośrednio do modemu. Idź do głównego punktu kablowej i spróbuj ... itd . Wszystkie te zostały wykonane, ale nadal mam ten sam problem.   Czy ktoś w obliczu tego problemu przed i jak się go rozwiązać w końcu ?   Mam tu na myśli bardzo poważnie swtich do światłowodowe . Moim głównym korzystanie z Internetu jest Internet , gier i przeglądania . Czy światłowód działa dobrze z tych aplikacji (zwłaszcza w telewizji internetowej za pośrednictwem tych dekodera Sim Lim ).   Dzięki!
Reply


Messages In This Thread
Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by knotlikeyou - 09 Dec 2016, 09:25 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by poxin13 - 09 Dec 2016, 09:26 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by khyati070297 - 09 Dec 2016, 09:27 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by brianbelfor - 09 Dec 2016, 09:28 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by pedrocastle13 - 09 Dec 2016, 09:29 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by atlanta.boi.92 - 09 Dec 2016, 09:30 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by gordon.hall6 - 09 Dec 2016, 09:31 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by samojm - 09 Dec 2016, 09:31 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by cruz.jules - 09 Dec 2016, 09:32 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by shlomitan - 09 Dec 2016, 09:33 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)