Cześć, Przez ostatnie 1 ~ 2 tygodnie , mój dom szerokopasmowego zasilany Starhub MaxOnline Cable został ukarany problem intermittence . Dla każdego pół godziny do 45 minut , połączenie spadnie około 15 sekund przed jego ponownym połączeniu się . Zadzwoniłem wsparcia technicznego Starhub ale to zupełnie nie pomagał . Pytali mnie ominąć router łączący mój zeszyt bezpośrednio do modemu. Idź do głównego punktu kablowej i spróbuj ... itd . Wszystkie te zostały wykonane, ale nadal mam ten sam problem. Czy ktoś w obliczu tego problemu przed i jak się go rozwiązać w końcu ? Mam tu na myśli bardzo poważnie swtich do światłowodowe . Moim głównym korzystanie z Internetu jest Internet , gier i przeglądania . Czy światłowód działa dobrze z tych aplikacji (zwłaszcza w telewizji internetowej za pośrednictwem tych dekodera Sim Lim ). Dzięki!
Starhub MaxOnline Intermittence Issue
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by knotlikeyou - 09 Dec 2016, 09:25 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by poxin13 - 09 Dec 2016, 09:26 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by khyati070297 - 09 Dec 2016, 09:27 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by brianbelfor - 09 Dec 2016, 09:28 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by pedrocastle13 - 09 Dec 2016, 09:29 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by atlanta.boi.92 - 09 Dec 2016, 09:30 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by gordon.hall6 - 09 Dec 2016, 09:31 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by samojm - 09 Dec 2016, 09:31 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by cruz.jules - 09 Dec 2016, 09:32 PM
RE: Starhub MaxOnline Intermittence Issue - by shlomitan - 09 Dec 2016, 09:33 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)