Mam przedłużacz zasięgu Linksys z COMEX on Sat, a teraz jej nie żyje .. więc zrobiłem kilka badań online, to znaczy muszę zadzwonić linksys wsparcia technicznego , aby uzyskać numer sprawy rma .. więc zadzwoniłem do wsparcia technicznego i są one zlokalizowane w PH , ich angielski zrozumienie naszej akcentem jest straszne .. oni powiedzieli mi, że wyślą mi urządzenie zastępcze FedEx w ciągu 5 do 7 dni .. moje pytanie jest w przypadku dostali żadnych informacji niewłaściwy z mojego akcentu lub angielski jest jakaś lokalna infolinii lub adresu , że mogę bezpośrednio przejść do ?
Proces Linksys RMA
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Proces Linksys RMA - by kristamiller0901 - 10 Dec 2016, 03:25 PM
RE: Proces Linksys RMA - by tanishka - 10 Dec 2016, 03:26 PM
RE: Proces Linksys RMA - by abhiprofession526 - 10 Dec 2016, 03:27 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)