Proces Linksys RMA
#1

Mam przedłużacz zasięgu Linksys z COMEX on Sat, a teraz jej nie żyje ..   więc zrobiłem kilka badań online, to znaczy muszę zadzwonić linksys wsparcia technicznego , aby uzyskać numer sprawy rma ..   więc zadzwoniłem do wsparcia technicznego i są one zlokalizowane w PH , ich angielski zrozumienie naszej akcentem jest straszne .. oni powiedzieli mi, że wyślą mi urządzenie zastępcze FedEx w ciągu 5 do 7 dni ..   moje pytanie jest w przypadku dostali żadnych informacji niewłaściwy z mojego akcentu lub angielski jest jakaś lokalna infolinii lub adresu , że mogę bezpośrednio przejść do ?
Reply


Messages In This Thread
Proces Linksys RMA - by kristamiller0901 - 10 Dec 2016, 03:25 PM
RE: Proces Linksys RMA - by tanishka - 10 Dec 2016, 03:26 PM
RE: Proces Linksys RMA - by abhiprofession526 - 10 Dec 2016, 03:27 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)