[ Starhub ] Problem Sygnału
#1

Ostatnio mam niestabilnej sieci. Sieć będzie automatycznie DC i idzie się ponownie ( po tym, jak wyłączyć zasilanie ) .   Skontaktowałem się z CSO Starhub i powiedział , że sygnał portu jest posiadanie jakiegoś problemu. Więc zarezerwować łóżkami z technikiem .   Kiedy technika przyjeżdża , testowane są wszystkie porty w moim domu i komentarz, że mój sygnał pomieszczeniu jest bardzo niska powodem jest zbyt wiele portów (około 4 porty) . Zaproponowali albo przenieść router i modem do salonu w którym sygnał jest bardziej stabilne i silne lub muszę zmienić cały mój kabel ze względu na zużycie.   Poszedłem na ruchomych mój router i modem do salonu. Ja jednak nadal występują pewne odłączenie na moim modemie.     Chcesz wiedzieć, czy naprawdę jest to kwestia kabla , co prowadzi do niestabilnej i niskiego sygnału ?
Reply


Messages In This Thread
[ Starhub ] Problem Sygnału - by adel.a.amin - 11 Dec 2016, 01:39 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by basa414 - 11 Dec 2016, 01:40 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by fallow - 11 Dec 2016, 01:41 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by jonnob73 - 11 Dec 2016, 01:42 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by mainy4 - 11 Dec 2016, 01:42 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by buford39 - 11 Dec 2016, 01:43 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by contactcrocker - 11 Dec 2016, 01:44 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by newmanjohn789 - 11 Dec 2016, 01:44 PM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by timmothy1241 - 11 Dec 2016, 01:45 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)