Przepustowość sieci Internet & Clinic
#1

Przeprowadzki i trzeba przenieść moje Starhub OpenNet. Udał się do centrum serwisowego Starhub Parkway w paradzie i powiedziano mi, że mogę po prostu przenieść router do mojego nowego domu i będzie działać dobrze. Off Oczywiście tak się nie stało w ten sposób. Poszedłem z powrotem do centrum serwisowego Starhub i powiedziano mi zadzwonić 1633. Byłem też ostrzegł zapłacić około $ 150 + do ponownego montażu. Jak mój syn trzeba zrobić zadanie online szkoły, nie mam wyboru, ale zapłacić i dostać go skonfigurować ASAP. Kontakt 1633 i powiedziano Dział techniczny zadzwoni do mnie w ciągu 2 dni, aby umówić się na spotkanie. 2 dni w przeszłości i nikt połączeń. Próbowałem zadzwonić 1633 miliony czasu, ale został wstrzymany wiecznie. Nie mam wyboru, ale zapytać mojego syna, aby wykonywać swoją pracę domową internetowego w domu swojego przyjaciela.   Na dzień dzisiejszy jestem nadal płacić abonament Starhub ale nie używać. Jedynym sposobem na to, aby anulować umowę Starhub i zapłacić karę za wcześniejsze zakończenie. Miałem siły, aby subskrybować nowy kontrakt z Singtel więc mój syn może wykonywać swoją pracę domową online w domu.   Dziękuję i do widzenia Starhub! Wiem, że nie troszczą się stracić jednego lojalnego klienta, mimo wszystko masz wiele innych klientów. Ale będę się upewnić, powiem moją historię do wszystkich moich przyjaciół i krewnych, i upewnić się podjąć świadomą decyzję.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)