Cześć wszystkim, Problem tutaj, które mam nadzieję, że eksperci tutaj może pomóc. Niedawno przeniesieni do włókna Starhub i włączony router do nowej danej przez nich. Kiedyś , aby móc połączyć się z kamerą przez mój smartphone na sieci 4G , ale z nowym routerem , nie mogę " . Najdziwniejsze jest to, że nadal jestem w stanie połączyć się z kamerą od mojego miejsca pracy laptopa. Po prostu nie mogę połączyć się przez sieć komórkową. Jeśli podłączyć smartfon do mojego domu WIFI , jestem w stanie połączyć się z kamerami. Czy ktoś tu wie, co mi brakuje ? Będzie się wydawać , że to ze względu na pewne ustawienia w moim nowym routerem? Dzięki!
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by saygoodbye5555 - 30 Nov 2016, 04:54 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by piranhaxe - 30 Nov 2016, 04:55 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by clintonch - 30 Nov 2016, 04:55 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by viravasova - 30 Nov 2016, 04:56 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by brian.altoft - 30 Nov 2016, 04:57 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by fallow - 30 Nov 2016, 04:57 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by klmandra965 - 30 Nov 2016, 04:58 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by neelimaat - 30 Nov 2016, 04:59 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by anamaria.hernansanz - 30 Nov 2016, 05:00 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by prac.anad.pozycja - 30 Nov 2016, 05:01 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)