Złe doświadczenia z SingTel
#9

Dzień dobry wszystkim. Zawsze czuję istnieją 2 strony medalu . Klient powinien podjąć środki ostrożności . Jednak, aby być wybitnym firma , spółka powinna uwzględnić wszystkie możliwe zagrożenia i robić rzeczy inaczej być w biznesie. Weźmy na przykład F & B. Jeśli ktoś został do Hai Di Lao parowca , można zobaczyć , co robią różni się od tradycyjnych dużych restauracji. W dzisiejszym krajobrazie , rzeczy zmieniają się szybko. Jeśli firma jest w branży usługowej , to lepiej dowiedzieć się, jak zapewnić doskonałą obsługę .
Reply


Messages In This Thread
Złe doświadczenia z SingTel - by acarmelo001 - 13 Dec 2016, 11:37 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by hotshotz3 - 13 Dec 2016, 11:38 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by zulzainami - 13 Dec 2016, 11:38 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by tjrehak - 13 Dec 2016, 11:40 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by matthew.p.marotta - 13 Dec 2016, 11:41 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by saygoodbye5555 - 13 Dec 2016, 11:42 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by m2.aron - 13 Dec 2016, 11:43 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by grant.glanvill - 13 Dec 2016, 11:44 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by firepixiespirit - 13 Dec 2016, 11:46 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by nhiggs1979 - 13 Dec 2016, 11:47 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by sally.meyers - 13 Dec 2016, 11:48 PM
RE: Złe doświadczenia z SingTel - by arcticwolf248 - 13 Dec 2016, 11:49 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)