Hi TS , Po prostu chcę się podzielić moim złe doświadczenia z produktami firmy Razer , wniesioną słuchawkowym , klawiatury i myszy mechanicznej . Mysz po kliknięciu problemu w ciągu 1 roku i mają RMA potem znowu konieczności śledzenia problem po prostu miło się z gwarancją. Teraz chce dokonać zakupu jeszcze wymienić firmy Razer Mech myszy przy użyciu stan warunkiem Kod promocyjny wygaśnie w dniu 30 kwietnia to powiedz mi teraz wygasa już ? e-mail , aby tam wsparcie mówiąc kod promocyjny mają ramy czasowe ? ale nie mówi nam ramy czasowe . Powinien mieć słuchać innych TS około Razer biednych usług i produktów . Teraz reget już . jestem takim głupcem . Zresztą i krewnych szukać nowej myszy do gier, powoli mirgate do innych marek Liao .
Klinika Hardware
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Klinika Hardware - by sty94729 - 14 Dec 2016, 03:33 AM
RE: Klinika Hardware - by jonnob73 - 14 Dec 2016, 03:34 AM
RE: Klinika Hardware - by blogonlinez03 - 14 Dec 2016, 03:35 AM
RE: Klinika Hardware - by russell.perrin - 14 Dec 2016, 03:36 AM
RE: Klinika Hardware - by umeshkmonu - 14 Dec 2016, 03:37 AM
RE: Klinika Hardware - by holzworth - 14 Dec 2016, 03:38 AM
RE: Klinika Hardware - by valasjak - 14 Dec 2016, 03:38 AM
RE: Klinika Hardware - by blogonlinez03 - 14 Dec 2016, 03:39 AM
RE: Klinika Hardware - by julieanne - 14 Dec 2016, 03:40 AM
RE: Klinika Hardware - by calvinllee34 - 14 Dec 2016, 03:41 AM
RE: Klinika Hardware - by majormaxillary - 14 Dec 2016, 03:41 AM
RE: Klinika Hardware - by seeknext001 - 14 Dec 2016, 03:42 AM
RE: Klinika Hardware - by elizabethblindauer - 14 Dec 2016, 03:43 AM
RE: Klinika Hardware - by chaynesuga - 14 Dec 2016, 03:44 AM
RE: Klinika Hardware - by jennifercookqrvxt - 14 Dec 2016, 03:44 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)