Potrzebujesz porady dla Starhub braku odpowiedzi
#13

iantao99 napisał: Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli czas, aby odpowiedzieć moje zapytanie. To był pomocny i naprawdę to doceniam. Pozdrowienia dla forum HWZ! Dlaczego nie napisać do Diana Lee Senior Vice President, Customer Service Experience E-mail: [email protected] Diana kieruje Działem Obsługi Klienta pod Starhub i jest odpowiedzialny za wszystkie czynności obsługi klienta w tym 24-godzinny call center, centra obsługi klienta i serwisu samopomocy online. Pod jej kierownictwem, praktyki obsługi klienta Starhub i standardy zdobyły szerokie uznanie na dorocznym Call Center Awards przez Centrum Rady Singapurze połączeń. Diana odegrał kluczową rolę w integracji obu drużyn oraz systemy obsługi klienta do jednego wyniku fuzji Starhub i SCV w 2002. Dzisiaj, jednolity wirtualne call center zapewnia lepszą jakość obsługi klienta i wygodę za pomocą jednego numeru infolinii i wspólnej technologii. Aby zapewnić wysoki poziom usług dla klientów, ona również zainicjował kilka kluczowych projektów w dziedzinie efektywności procesów, motywacji pracowników i doświadczenia klienta w Starhub.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)