NVIDIA przedstawia Tesla P100 HPC Board podstawie architektura " Pascal "
#3

Gattberserk napisał: Liczba rdzeni FP32 wykorzystywane tylko 50 % powierzchni matrycy w SM . To bardzo źle wykorzystuje GPU do gier. Zatem pomimo posiadania podwoić gęstość tranzystorów , tylko widać wzrost o 16,7% w rdzenie liczyć gp100 . Takie złe strata matrycy przestrzeni z punktu widzenia gier. GP104 może działać lepiej jeśli został zaprojektowany całkowicie do gier. 4 GPC = 3072 rdzeni (podobne do GK104 SMX którym brakuje jednostek DP ). Widocznie GP100 nie jest przeznaczony do gier lub konsumenta . Jest przeznaczona wyłącznie do klasy stacji roboczej , która potrzebuje większej liczby precyzji crunching zamiast do renderowania grafiki wydajności . Gracze będą prawdopodobnie musieli poczekać do Q1 2017 do GP104 . Wygląda na to, Nvidia nie dbając dla graczy konsumentów Liao .
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)