@TS , Jeśli jesteś na planie ST , możesz poprosić ich o sprawdzenie linii telefonicznej. Dwa lata temu , zanim ponownie kontrakt z 1Mpbs do 3 MPBS , I skarżył się hałaśliwym linii telefonicznej. Technik zstąpił , zastąpiła linię z wolnym pary , zmienił gniazdo i jeden mikrofiltr . Do dziś nie otrzymałem żadnej rachunek za wykonaną pracę.
Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by wredeemma - 30 Nov 2016, 06:38 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by newmanjohn789 - 30 Nov 2016, 06:39 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by garb0605 - 30 Nov 2016, 06:40 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by holzworth - 30 Nov 2016, 06:41 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by michaellamborghini96311 - 30 Nov 2016, 06:41 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by icedragon136 - 30 Nov 2016, 06:42 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by hrdduke - 30 Nov 2016, 06:43 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by miczax - 30 Nov 2016, 06:43 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by leylacafferata - 30 Nov 2016, 06:44 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by cloaked82 - 30 Nov 2016, 06:45 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by abbymo7 - 30 Nov 2016, 06:46 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by jimmyboi1981 - 30 Nov 2016, 06:46 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)