:( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk
#4

whaleshark87 napisał: Zadzwoń Starhub , poprosić o rozmowę z kierownikiem. Musi być ostra. Jeżeli nie mogą ustalić , zadaj je rozwiązać bez kary. Jeśli sprzęt zapewniają one nie mogą korzystać , zwłaszcza w odniesieniu do włókna , to bzdura prosząc u zadzwonić DLINK . Więc równie dobrze może nie zapewnić RG . StarHub powinien uzgodnić z DLINK od urządzenia pomiarowe dostarczone przez Starhub . Jesteśmy tylko użytkownik iw zasadzie nie obchodzi mnie, jak uda im się przywrócić usługę. Nie zostać poproszony o wygłupiać
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)