whaleshark87 napisał: Zadzwoń Starhub , poprosić o rozmowę z kierownikiem. Musi być ostra. Jeżeli nie mogą ustalić , zadaj je rozwiązać bez kary. Jeśli sprzęt zapewniają one nie mogą korzystać , zwłaszcza w odniesieniu do włókna , to bzdura prosząc u zadzwonić DLINK . Więc równie dobrze może nie zapewnić RG . StarHub powinien uzgodnić z DLINK od urządzenia pomiarowe dostarczone przez Starhub . Jesteśmy tylko użytkownik iw zasadzie nie obchodzi mnie, jak uda im się przywrócić usługę. Nie zostać poproszony o wygłupiać
:( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
:( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by daidsant - 18 Dec 2016, 10:00 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by mindirae0 - 18 Dec 2016, 10:01 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by mandie.nitschke - 18 Dec 2016, 10:02 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by gastonpineyro - 18 Dec 2016, 10:03 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by davide.arzenton - 18 Dec 2016, 10:04 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by hninhninoo321 - 18 Dec 2016, 10:05 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by michmex35 - 18 Dec 2016, 10:06 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by panyadede - 18 Dec 2016, 10:07 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by chickrock69 - 18 Dec 2016, 10:08 AM
RE: :( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk - by acarmelo001 - 18 Dec 2016, 10:13 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)