:( Moja StarHub połączenie światłowodowe wiecznie dół , czuję się oszuk
#10

wohouboy napisał: Napisz e-mail do ARP o [email protected]~~pobj mogę uwierzyć, że to ten adres . Zaznacz wszystko szczegółowo i muszą go naprawić w ciągu 48 godzin lub być karane Wysłałem e-mail do ARP wczoraj. Powiedziałem im , że moja włókien spadła z 16nov do 20nov . Powiedziałem im, że choć włókno jest wreszcie w górę, jestem coraz 1mb zamiast 100MB . Powiedziałem im , że moja VoIP jest w dół od tego czasu. zadzwoniłem Starhub z ostatniego tygodnia aż do niedzieli Liao . obsługi klienta również powiedzieć, nie wiem, kiedy mogą dostać się moją usługę Zrobiłem wszystko co mogłem
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)