mrsun18 napisał: Po prostu ciekawi . Dlaczego nie zrobić pierwszy ( wyciągnął wszystkie połączenia , ponownie podłączyć je . A przerywane połączenia przestały ) ? To może uratować czasu innych osób , w tym twoje Francis85 napisał: Mogę wiedzieć, przerywane przez LAN lub WiFi , WiFi należy sprawdzić , czy starają się korzystać z aplikacji , takich jak analizator WiFi lub Inssider szukać czystych kanałów WiFi, a następnie przejść do RG bramy 192.168.1.254 przesiąść się do czystszego kanału a następnie spróbuj się połączyć, należy również pamiętać, że dla najlepszych połączeń , spróbuj podłączyć bezpośrednio do sieci LAN RG zamiast dzięki. Jego przerywany zarówno sieci LAN i WiFi wraz IPTV. Wszystkie połączenia przeszły przez kilka sekund / minut , aż włączy się ponownie na własną rękę.
Singtel i jego obsługa klienta
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Singtel i jego obsługa klienta - by nhiggs1979 - 19 Dec 2016, 04:35 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by oussa.samadi - 19 Dec 2016, 04:36 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by roger.eikrem - 19 Dec 2016, 04:37 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by patoconnell10 - 19 Dec 2016, 04:38 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by christilton88 - 19 Dec 2016, 04:38 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by pulikantishreyareddy - 19 Dec 2016, 04:39 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by solotrenes - 19 Dec 2016, 04:40 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by ricko.zaky - 19 Dec 2016, 04:41 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by mistyijensen - 19 Dec 2016, 04:42 AM
RE: Singtel i jego obsługa klienta - by aminrasheedkhan - 19 Dec 2016, 04:43 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)