Cześć wszystkim, Problem tutaj, które mam nadzieję, że eksperci tutaj może pomóc. Niedawno przeniesieni do włókna Starhub i włączony router do nowej danej przez nich. Kiedyś , aby móc połączyć się z kamerą przez mój smartphone na sieci 4G , ale z nowym routerem , nie mogę " . Najdziwniejsze jest to, że nadal jestem w stanie połączyć się z kamerą od mojego miejsca pracy laptopa. Po prostu nie mogę połączyć się przez sieć komórkową. Jeśli podłączyć smartfon do mojego domu WIFI , jestem w stanie połączyć się z kamerami. Czy ktoś tu wie, co mi brakuje ? Będzie się wydawać , że to ze względu na pewne ustawienia w moim nowym routerem? Dzięki!
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by timmothy1241 - 19 Dec 2016, 09:37 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by feraltex - 19 Dec 2016, 09:38 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by anumolrafaanumol - 19 Dec 2016, 09:38 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by bhushan - 19 Dec 2016, 09:39 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by grant.glanvill - 19 Dec 2016, 09:40 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by christilton88 - 19 Dec 2016, 09:41 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by timmothy1241 - 19 Dec 2016, 09:42 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by afshinator - 19 Dec 2016, 09:43 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by holzworth - 19 Dec 2016, 09:44 PM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by auyh.89 - 19 Dec 2016, 09:45 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)