Cześć! Mam połączenie Starhub Fibre i co kilka tygodni , nie będzie miał podobny problem z moim połączenia internetowego. Moje połączenie internetowe będzie jak się na krótką chwilę , a następnie przez dół na chwilę. Podoba się przez 30 sekund, a następnie w dół przez 30 sekundy. I zazwyczaj go rozwiązać poprzez wywołanie Starhub i prosząc o "restart " moje połączenie i będzie działać jeszcze przez kilka tygodni przed wyjazdem znowu w dół . Był kiedyś człowiek Starhub powiedział mi mój adres IP jest nie tak i " Ponowne uruchomienie " moje połączenie naprawił. Mój router jest ustawiony , aby wszystkie ustawienia z już serwer DHCP. Próbowałem już zwolnić i odnowić swój adres IP na stronie routera , mimo że adres IP nie zmieni się z tym. Jednak starałem bezpośrednie podłączenie do ONT , pomijając router i wydaje się działać ( nie potwierdzone , ale to działa dobrze przez jakieś kilka minut , że dzień próbowałem ) . Czy ktoś ma podobny problem ze mną? Czy problem z moim boku lub backend Starhub za ?
przerywany Connection
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
przerywany Connection - by brian.altoft - 20 Dec 2016, 11:31 PM
RE: przerywany Connection - by iheartglee - 20 Dec 2016, 11:32 PM
RE: przerywany Connection - by boy.lover37 - 20 Dec 2016, 11:33 PM
RE: przerywany Connection - by kartikya.rai - 20 Dec 2016, 11:35 PM
RE: przerywany Connection - by ricko.zaky - 20 Dec 2016, 11:35 PM
RE: przerywany Connection - by satyananda.sahoobsc - 20 Dec 2016, 11:37 PM
RE: przerywany Connection - by nhattienvn - 20 Dec 2016, 11:38 PM
RE: przerywany Connection - by txwly - 20 Dec 2016, 11:39 PM
RE: przerywany Connection - by elnik73.2 - 20 Dec 2016, 11:40 PM
RE: przerywany Connection - by firepixiespirit - 20 Dec 2016, 11:41 PM
RE: przerywany Connection - by rj_2414 - 20 Dec 2016, 11:41 PM
RE: przerywany Connection - by mfres8052 - 20 Dec 2016, 11:43 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)