Przepustowość sieci Internet & Clinic
#13

Z tego, co zauważyłem, GUS przez telefon posiada standardowy sposób rozmawiać z klientami. Jeśli narzekać i tylko powiedzieć "no internet", będą one pozwalają robić podstaw i to daje kłopoty znów robi co zrobiłeś wcześniej przed ich wywołaniem. Moja sugestia jako użytkowników końcowych, - Mamy obowiązek zrobić podstawy zanim nazywając je. to znaczy Problem - nie można uzyskać dostępu do Internetu Rzeczy do zrobienia: 1.) Sprawdź, czy komputer / laptop był w stanie połączyć się z routerem lub modemem: =>, Jeśli nie jest podłączony, na pewno nie było internetu. => Czy można połączyć, powiedz CSO od razu, nie czekaj ich zapytać. 2.) Jeśli można połączyć się z routerem, ale bez internetu: => Router jest podłączony do modemu? => Router poprawnie skonfigurowany? 3) Bezpośrednio podłączyć PC / laptopa do modemu: => Komputer / laptop w stanie podłączyć do modemu? => Dostęp do internetu ok? i inni: > Lista dół wszystkie potwierdzenia i obserwacje zrobiłeś i od razu powiedzieć, GUS. > W każdym miejscu, w którym znalazł się problem, od razu powiedz im. > Jeśli nie można rozstrzygnąć na miejscu, niech zaplanować osobę techniczną, aby spojrzeć na swoje ustawienie i urządzeń foc przed zakończeniem połączenia. > Tak długo, jak nie Twój problem, że będzie domagać się naprawić. ** Jestem pewien, że inni również opinie .......
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)