Hey guys, I zostały z wykorzystaniem router D -Link DIR 655 (bezpłatny), ale połączenie zostało spada każdego wieczoru. Około 11 wieczorem , stracę połączenie z routerem i muszę cyklu zasilania go dostać się do pracy . Wywoływana faceci SH i wyślą swoich ludzi w dół. Facet też dun noe co jest naprawdę źle. On zmienił moje modem i pytają mnie, aby monitorować je i zadzwonić, jeśli nic złego ponownie. Używam plan włókien 100Mbps . Router D -Link DIR 655 , modem Huawei jest EchoLife HG8040 . Proszę o pomoc , trochę irytujące, kiedy mam Cycle Power routera co noc. A technicy i gówniany obsługi klienta nie pomagają w ogóle.
Jaki jest mój problem?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Jaki jest mój problem? - by michaellamborghini96311 - 24 Dec 2016, 06:01 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by cayleena - 24 Dec 2016, 06:02 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by asdfwerj42 - 24 Dec 2016, 06:02 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by kurtfhouse - 24 Dec 2016, 06:03 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by mikesteven67 - 24 Dec 2016, 06:04 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by adrienvigneron - 24 Dec 2016, 06:05 AM
RE: Jaki jest mój problem? - by enyomk109 - 24 Dec 2016, 06:06 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)