Poczekaj kilka dni i zobaczyć, jak to działa. Jeśli ur bezpośredni związek cierpi , a następnie domagać Starhub wysłać technikiem , aby potwierdzić tę sytuację. I rzeczywiście to zrobił , bo cierpię jeszcze gorzej jałowym zwłaszcza prędkość wysyłania . Technik zstąpił i potwierdził sytuację. Czeka na nich coś z tym zrobić . Przykład moi 100Mbps Rzut ale średnia 10mb pobieranie i poniżej 1mb przesłania. Naprawdę do bani . Dał się już .
Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj!
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by sdean75 - 24 Dec 2016, 10:34 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by gastonpineyro - 24 Dec 2016, 10:35 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by jmcadam14 - 24 Dec 2016, 10:36 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by neelimaat - 24 Dec 2016, 10:37 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by kat.a.williams - 24 Dec 2016, 10:37 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by karina8101 - 24 Dec 2016, 10:38 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by chillimaster007 - 24 Dec 2016, 10:39 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by samojm - 24 Dec 2016, 10:40 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by shaibazsa - 24 Dec 2016, 10:41 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by fashionistarehab - 24 Dec 2016, 10:41 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by gangstagaret - 24 Dec 2016, 10:42 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by ruby.watts432 - 24 Dec 2016, 10:43 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by slajdb - 24 Dec 2016, 10:44 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by mvmiguel15 - 24 Dec 2016, 10:44 PM
RE: Prosimy o pomoc. Maxonline użytkownik tutaj! - by beliver12 - 24 Dec 2016, 10:45 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)