Cześć wszystkim, Problem tutaj, które mam nadzieję, że eksperci tutaj może pomóc. Niedawno przeniesieni do włókna Starhub i włączony router do nowej danej przez nich. Kiedyś , aby móc połączyć się z kamerą przez mój smartphone na sieci 4G , ale z nowym routerem , nie mogę " . Najdziwniejsze jest to, że nadal jestem w stanie połączyć się z kamerą od mojego miejsca pracy laptopa. Po prostu nie mogę połączyć się przez sieć komórkową. Jeśli podłączyć smartfon do mojego domu WIFI , jestem w stanie połączyć się z kamerami. Czy ktoś tu wie, co mi brakuje ? Będzie się wydawać , że to ze względu na pewne ustawienia w moim nowym routerem? Dzięki!
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by knotlikeyou - 01 Dec 2016, 01:49 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by wredeemma - 01 Dec 2016, 01:50 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by newcompanyface - 01 Dec 2016, 01:51 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by mikesteven67 - 01 Dec 2016, 01:52 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by silvia.capuzzo - 01 Dec 2016, 01:52 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by mountainblack - 01 Dec 2016, 01:53 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by nanca1500 - 01 Dec 2016, 01:54 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by mburdett3 - 01 Dec 2016, 01:54 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by kat.a.williams - 01 Dec 2016, 01:55 AM
RE: Problem połączenia z kamerami IP poprzez smartphone na 4G - by peacemakerkimi - 01 Dec 2016, 01:56 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)