@TS , Jeśli jesteś na planie ST , możesz poprosić ich o sprawdzenie linii telefonicznej. Dwa lata temu , zanim ponownie kontrakt z 1Mpbs do 3 MPBS , I skarżył się hałaśliwym linii telefonicznej. Technik zstąpił , zastąpiła linię z wolnym pary , zmienił gniazdo i jeden mikrofiltr . Do dziś nie otrzymałem żadnej rachunek za wykonaną pracę.
Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by kurtfhouse - 16 Feb 2017, 03:54 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by thompson.norm - 16 Feb 2017, 03:55 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by beliver12 - 16 Feb 2017, 03:56 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by brownfamily8 - 16 Feb 2017, 03:56 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by pulikantishreyareddy - 16 Feb 2017, 03:58 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by allieangel11 - 16 Feb 2017, 03:58 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by jada717 - 16 Feb 2017, 03:59 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by sally.meyers - 16 Feb 2017, 04:01 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by elliotthighland - 16 Feb 2017, 04:01 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by silvia.capuzzo - 16 Feb 2017, 04:02 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by fallow - 16 Feb 2017, 04:03 AM
RE: Modem Utrzymuje ponownym uruchomieniem ? - by kanaknjn791 - 16 Feb 2017, 04:04 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)