Starhub Digital Voice
#11

Tak, poprawnie. reddevil0728 napisał: Jeżeli nie jeden abonament na usługę ST , to znaczy teoretycznie wewnętrzne okablowanie dom nie jest podłączony do głównej skrzynki Singtel poza domem ? Jeśli ktoś subskrybuje usługi ST , ale od tego czasu anulowania go , może wystąpić opóźnienie między rezygnacji z usług i okablowania fizycznie odłączony ? Jeśli chcesz korzystać z wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku na cyfrowe usługi głosowe , jak opisano powyżej, na pewno nie trzeba mieć usługę ST , ale musi okablowanie wewnętrzne również fizycznie odłączony od głównej skrzynki ST poza domem ? lub tak długo, jak nie ma usługi , głos cyfrowy będzie działać ?
Reply


Messages In This Thread
Starhub Digital Voice - by pulikantishreyareddy - 16 Feb 2017, 07:38 AM
RE: Starhub Digital Voice - by tajhea101 - 16 Feb 2017, 07:39 AM
RE: Starhub Digital Voice - by julieanne - 16 Feb 2017, 07:40 AM
RE: Starhub Digital Voice - by amanparashar - 16 Feb 2017, 07:42 AM
RE: Starhub Digital Voice - by maxbounty01 - 16 Feb 2017, 07:43 AM
RE: Starhub Digital Voice - by saygoodbye5555 - 16 Feb 2017, 07:44 AM
RE: Starhub Digital Voice - by aldebaranspica06 - 16 Feb 2017, 07:45 AM
RE: Starhub Digital Voice - by pbergeron21 - 16 Feb 2017, 07:46 AM
RE: Starhub Digital Voice - by massive.johnson - 16 Feb 2017, 07:47 AM
RE: Starhub Digital Voice - by julieanne - 16 Feb 2017, 07:49 AM
RE: Starhub Digital Voice - by lilienn77 - 16 Feb 2017, 07:50 AM
RE: Starhub Digital Voice - by chillimaster007 - 16 Feb 2017, 07:51 AM
RE: Starhub Digital Voice - by sabalatm - 16 Feb 2017, 07:52 AM
RE: Starhub Digital Voice - by fashionistarehab - 16 Feb 2017, 07:53 AM
RE: Starhub Digital Voice - by sanjay.suryavansi - 16 Feb 2017, 07:54 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 3 Guest(s)