Miałem sporadyczne rozłączenia w przeszłości z Starfug , w końcu to był w dół do swojego routera bzdura dlink . Więc po pierwsze trzeba wykluczyć , że nie jest pewne problemy, które pochodzą z Starfug . Myślę, że jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, aby zastąpić swojego Asus z czymś innym i sprawdzić, czy problem nadal występuje . Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego dnia rano a dokładniej po 3-5 rano w godzinach porannych ? Następny dzień rozruchu urządzenia , wszystko wraca do normy ? Jeśli nie można uzyskać router zapasowy przetestować , a potem po prostu poprosić Starfug wysłać technika dół. Ale nie przypiąć swoje nadzieje na swoich techników , prawie wszystkie z nich nie wie nic więcej niż podstawowe Rozwiązywanie problemów. Miałem ponad 6 miesięcy w tej samej sprawie i skończyło się go rozwiązać sam.
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by feraltex - 16 Feb 2017, 03:28 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by kurtfhouse - 16 Feb 2017, 03:29 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by benitacandradewi - 16 Feb 2017, 03:30 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by jamesking12345678 - 16 Feb 2017, 03:31 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by antti.komu - 16 Feb 2017, 03:32 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by iloveshopping12345 - 16 Feb 2017, 03:33 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by emrebahcivan87 - 16 Feb 2017, 03:34 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by priyapatils84 - 16 Feb 2017, 03:35 PM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by fluzzarn - 16 Feb 2017, 03:36 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)