Miałem sporadyczne rozłączenia w przeszłości z Starfug , w końcu to był w dół do swojego routera bzdura dlink . Więc po pierwsze trzeba wykluczyć , że nie jest pewne problemy, które pochodzą z Starfug . Myślę, że jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, aby zastąpić swojego Asus z czymś innym i sprawdzić, czy problem nadal występuje . Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego dnia rano a dokładniej po 3-5 rano w godzinach porannych ? Następny dzień rozruchu urządzenia , wszystko wraca do normy ? Jeśli nie można uzyskać router zapasowy przetestować , a potem po prostu poprosić Starfug wysłać technika dół. Ale nie przypiąć swoje nadzieje na swoich techników , prawie wszystkie z nich nie wie nic więcej niż podstawowe Rozwiązywanie problemów. Miałem ponad 6 miesięcy w tej samej sprawie i skończyło się go rozwiązać sam.
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by lilienn77 - 17 Feb 2017, 02:46 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sanvijna - 17 Feb 2017, 02:47 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by bb410912 - 17 Feb 2017, 02:48 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by gms1067 - 17 Feb 2017, 02:49 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by mmonnen - 17 Feb 2017, 02:50 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by harris.rosa - 17 Feb 2017, 02:51 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by auyh.89 - 17 Feb 2017, 02:53 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by tajhea101 - 17 Feb 2017, 02:54 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by nanca1500 - 17 Feb 2017, 02:55 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)