ZrE0_Cha0s napisał: może jej router . u można próbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? trudno wybrać tę metodę , jak powiedzmy, że dziś mam przerywany połączenia ale jutro będzie dobrze. I to występuje losowo ... jak ja może mieć ten problem kilka dni później przez miesiąc lub dłużej. Tak czy inaczej wbijam na stronach Starhub i wydaje się być częstym problemem
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by bhushan - 17 Feb 2017, 04:16 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by holzworth - 17 Feb 2017, 04:16 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sexxymexxyluis - 17 Feb 2017, 04:17 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sparkle.kimbrough - 17 Feb 2017, 04:18 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by jmcadam14 - 17 Feb 2017, 04:19 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by aathompson - 17 Feb 2017, 04:20 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by syed.danish - 17 Feb 2017, 04:22 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by jeremypeel - 17 Feb 2017, 04:23 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by vykgwfmj - 17 Feb 2017, 04:24 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sparkle.kimbrough - 17 Feb 2017, 04:25 AM
Users browsing this thread: 3 Guest(s)