Miałem sporadyczne rozłączenia w przeszłości z Starfug , w końcu to był w dół do swojego routera bzdura dlink . Więc po pierwsze trzeba wykluczyć , że nie jest pewne problemy, które pochodzą z Starfug . Myślę, że jedynym sposobem, aby dowiedzieć się, aby zastąpić swojego Asus z czymś innym i sprawdzić, czy problem nadal występuje . Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego dnia rano a dokładniej po 3-5 rano w godzinach porannych ? Następny dzień rozruchu urządzenia , wszystko wraca do normy ? Jeśli nie można uzyskać router zapasowy przetestować , a potem po prostu poprosić Starfug wysłać technika dół. Ale nie przypiąć swoje nadzieje na swoich techników , prawie wszystkie z nich nie wie nic więcej niż podstawowe Rozwiązywanie problemów. Miałem ponad 6 miesięcy w tej samej sprawie i skończyło się go rozwiązać sam.
Przerywany łączność ze względu na starym routerze?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by bhushan - 17 Feb 2017, 04:16 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by holzworth - 17 Feb 2017, 04:16 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sexxymexxyluis - 17 Feb 2017, 04:17 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sparkle.kimbrough - 17 Feb 2017, 04:18 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by jmcadam14 - 17 Feb 2017, 04:19 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by aathompson - 17 Feb 2017, 04:20 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by syed.danish - 17 Feb 2017, 04:22 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by jeremypeel - 17 Feb 2017, 04:23 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by vykgwfmj - 17 Feb 2017, 04:24 AM
RE: Przerywany łączność ze względu na starym routerze? - by sparkle.kimbrough - 17 Feb 2017, 04:25 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)