1. Sprawdź , czy kable działają bez zarzutu . 2. Sprawdź, czy skonfigurować port LAN w komputerze prawidłowo . Zdarza się, że port LAN może być skonfigurowany do statycznego adresu IP, który jest w innym segmencie sieci LAN z routera np Router jest 192.168.1.xxx , gdy komputer jest włączony 192.168.2.xxx . Najlepszy jest skonfigurowanie portu LAN , aby uzyskać adres IP z serwera DHCP. Wejdź do sieci, wybierz właściwości LAN i TCP / IP, aby ustawić to . 3. Sprawdź, czy sterowniki sieciowe działają / up- to-date. 4. Upewnij się, że ustawienia BIOS są poprawne.
Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by newcompanyface - 17 Feb 2017, 04:27 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by firepixiespirit - 17 Feb 2017, 04:28 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by eytan.behmoaras - 17 Feb 2017, 04:30 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by bassrocker4 - 17 Feb 2017, 04:32 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by sachin.chhabra29 - 17 Feb 2017, 04:33 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by priyapatils84 - 17 Feb 2017, 04:34 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by fallow - 17 Feb 2017, 04:35 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by jada717 - 17 Feb 2017, 04:36 AM
RE: Prosimy o pomoc! Bezprzewodowa działa, ale nie bezpośrednie kable ? - by umeshkmonu - 17 Feb 2017, 04:38 AM
Users browsing this thread: 2 Guest(s)