M1 mógł lepiej traktowani dotychczasowych klientów
#1

1) podpisałem umowę 100Mbps 24mths z M1 do $. 39 2) Teraz M1 seliing 200 Mbps dla samo $. 39 Więc nowi klienci uzyskać dwukrotnie większą prędkość przy tej samej cenie. 3) poprosiłem M1 dlaczego nie dać istniejących klientów uaktualnienie prędkości na tym samym poziomie co ich nowych klientów, jako znak docenienia swoich obecnych klientów (choć w umowie nie są one wymagane, aby to zrobić). M1 odpowiedział przykro, i mówi, mogę poczekać do mojego kontraktu 20th-miesięcznego i recontract przez 200Mbps.   Uznanie dla GUS, który można umieścić w całej tej złej wiadomości M1 do mnie w bardzo uprzejmy sposób. Jednak z punktu widzenia konsumenta, komunikat jest zasadniczo "przepraszam, zapisałeś się zbyt wcześnie." Mogę wtedy wywnioskować, że M1 wskazuje, że dotychczasowi klienci mogli poczekać na lepszą ofertę, a pakiet może zmienić ponownie, więc potencjalni klienci mogą zdecydować się poczekać i zobaczyć na jakiś czas.   Pytam czerwoni i zieloni nie w tym celu, aby umieścić ich potencjalnych nowych klientów na łatwość. Wtedy może to być dobry powód, aby przejść do czerwieni i zieleni.   Tak więc ci, którzy myślą, aby zadać im to samo pytanie, można zaoszczędzić czas i wykorzystać go na zakupy lub grać w gry.
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)