Ostatnio mam niestabilnej sieci. Sieć będzie automatycznie DC i idzie się ponownie ( po tym, jak wyłączyć zasilanie ) . Skontaktowałem się z CSO Starhub i powiedział , że sygnał portu jest posiadanie jakiegoś problemu. Więc zarezerwować łóżkami z technikiem . Kiedy technika przyjeżdża , testowane są wszystkie porty w moim domu i komentarz, że mój sygnał pomieszczeniu jest bardzo niska powodem jest zbyt wiele portów (około 4 porty) . Zaproponowali albo przenieść router i modem do salonu w którym sygnał jest bardziej stabilne i silne lub muszę zmienić cały mój kabel ze względu na zużycie. Poszedłem na ruchomych mój router i modem do salonu. Ja jednak nadal występują pewne odłączenie na moim modemie. Chcesz wiedzieć, czy naprawdę jest to kwestia kabla , co prowadzi do niestabilnej i niskiego sygnału ?
[ Starhub ] Problem Sygnału
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
[ Starhub ] Problem Sygnału - by dmcuong.arena - 12 Dec 2016, 06:31 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by one.true.nicoya - 12 Dec 2016, 06:32 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by jmfcollier - 12 Dec 2016, 06:33 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by milazerop - 12 Dec 2016, 06:34 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by asdfwerj42 - 12 Dec 2016, 06:34 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by rishal.me - 12 Dec 2016, 06:35 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by sk.khan181 - 12 Dec 2016, 06:36 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by jmcadam14 - 12 Dec 2016, 06:36 AM
RE: [ Starhub ] Problem Sygnału - by ruby.watts432 - 12 Dec 2016, 06:37 AM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)