Byłem kłamał przez konsultanta Starhub
#1

Proszę dać mi znać, jeśli to nie pasuje do tego forum.   Tak właśnie ostatni miesiąc , mam Starhub domu piastę 200 zainstalowany w moim domu .   Dla użytkowników piast domu, Starhub daje " piasty domu Starhub promocji"   Podczas konsultacji , co było w sierpniu ( zajęło ponad 3 miesiące je skonfigurować Internet) , konsultant powiedział mi, że kupon może zostać użyte do zapłaty za dekoder opłaty czynszu i voucher zostanie automatycznie użyty .   Ale kiedy dostałem pierwszy rachunek , i został oskarżony o dekodera opłaty czynszu i dziś , i okazało się, że Voucher może być używany jedynie do dodania na kanałach .     Co należy zrobić tutaj ? mogę żądać wcześniejszego rozwiązania bez kary ? konsultant nie mają żadnej władzy , aby cokolwiek zrobić ?   Wysyłane z LGE Nexus 5 wykorzystaniem GAGT
Reply


Messages In This Thread
Byłem kłamał przez konsultanta Starhub - by zulzainami - 13 Dec 2016, 03:32 PM
RE: Byłem kłamał przez konsultanta Starhub - by vykgwfmj - 13 Dec 2016, 03:33 PM
RE: Byłem kłamał przez konsultanta Starhub - by nqthqwvtj - 13 Dec 2016, 03:34 PM
RE: Byłem kłamał przez konsultanta Starhub - by klmandra965 - 13 Dec 2016, 03:34 PM
RE: Byłem kłamał przez konsultanta Starhub - by pedrocastle13 - 13 Dec 2016, 03:35 PM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)