zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa
#6

foozgarden napisał: Byłem abonentem S *** T ** od wielu lat. ale ostatnio myślę, że ich standardy usług spadły. mój obecny plan 200Mbps przeżywa kropli FREQ i niskiej prędkości. podczas ostatniego testu prędkości z tech ST poprzez telefon, byłem tylko w stanie uzyskać 20 + Mbps poprzez Ethernet. do tej pory nie udało się naprawić. również zostały one mnie ładowania polu mio Settop $ 2 / mth, chociaż mam ALR zatrzymał subskrypcję EPL. Myślę o przejściu na SH .. ale jestem nadal w ramach kontraktu aż apr16. jeśli mogę zerwać kontrakt teraz, będę odpowiedzialny za opłat karnych .. Czy ktoś tutaj ma takie problemy? Wiem, że to trochę myślenie życzeniowe, myślałem, jeśli zdecydują się przejść do SH, myślisz SH zwróci mi za przerwy w umowie Częsty spadek i niska prędkość .... Ile lat ma modem? Korzystanie z sieci bezprzewodowej? przeciążenie kanału (emisja użytkownika) Niska prędkość? Czy sprawdzić wszystkie ustawienia antywirusowe i zapory? (Emisja użytkownika) Czy nawet nie próbował za pomocą połączenia przewodowego do przetestowania? Jeśli podłączone jest ok, znaczy problem bezprzewodowych, które sięga aż do tego, co napisałem.
Reply


Messages In This Thread
zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by nmygsm - 21 Dec 2016, 06:12 AM
RE: zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by mehreen7677 - 21 Dec 2016, 06:12 AM
RE: zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by smily58 - 21 Dec 2016, 06:13 AM
RE: zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by celinefolliet - 21 Dec 2016, 06:14 AM
RE: zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by jmfcollier - 21 Dec 2016, 06:15 AM
RE: zerwać umowę z powodu niedopuszczalnego S *** T ** Usługa - by jeremypeel - 21 Dec 2016, 06:17 AM

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)