Starhub : Jak często muszę zrestartować modem kablowy
#1

Używam planu Maxonle Ekspress ( Motorola SBV 5121 modem kablowy + DLINK 615 routera bezprzewodowego). I często napotykają czekając długo , aby dostać się na stronę internetową , czasem tak długo , że po prostu zrestartować modem i router. Na czym polega problem i jak to rozwiązać ?   wsparcie techniczne Starhub zawsze mi powiedzieć odłączyć router i próbę z modemem bezpośrednio , jeżeli żaden problem to jest mój problem routera . Czy to naprawdę mój problem routera ?   Nawiasem mówiąc , używam Speedtest.net przetestować , to pokazuje prędkość pobierania około 12 do 17 Mbps , prędkość wysyłania około 1,1 Mbps , Ping czas około 20ms . Myślę, że to powinno być zdrowe. Ale problemem jest to , jak długo może to ostatnie .
Reply


Messages In This Thread

Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)