ZrE0_Cha0s napisał: może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? Trudno wybrać tę metodę, jak powiedzmy dziś mam przerywane połączenie, ale jutro będzie dobrze. I pojawia się przypadkowo ... jakbym mógł mieć ten problem kilka dni później do miesiąca lub dłużej. Tak czy inaczej przeszukuję witryny starhub i wydaje się, że jest to powszechny problem
Przerwana łączność ze względu na stary router?
« Next Oldest | Next Newest »
Messages In This Thread
Przerwana łączność ze względu na stary router? - by arisparsh - 28 Dec 2017, 07:09 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by gordon.hall6 - 28 Dec 2017, 07:10 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by n3epvva - 28 Dec 2017, 07:11 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by faseelapt - 28 Dec 2017, 07:12 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by russell.perrin - 28 Dec 2017, 07:14 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by yvonnecwh - 28 Dec 2017, 07:15 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by tbnw01 - 28 Dec 2017, 07:17 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by auyh.89 - 28 Dec 2017, 07:18 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by amanparashar - 28 Dec 2017, 07:19 PM
RE: Przerwana łączność ze względu na stary router? - by shubhangidreams - 28 Dec 2017, 07:23 PM
Users browsing this thread: 1 Guest(s)